تمام تلاش ما در مجموعه رایانه استور همواره بر ارائه کالای سالم ، ارسال مطمئن و پشتیبانی متناسب بوده است . با این وجود ممکن است پس از ارسال کالا ، بنا بر دلایلی مجبور به بازگردانی آن کالا  گردید. در ادامه به شرایط استرداد محصول در رایانه استور ذکر گردیده است :  
– در صورت بروز مشکل لطفا پیش از هر اقدامی با بخش پشتیبانی رایانه استور تماس حاصل فرمایید.
– رایانه استور با بسته بندی کامل و سرویس های باربری مطمئن اقدام به ارسال کالای ارزشمند مشتریان گرامی می نماید، در صورت بروز مشکل در بسته بندی مانند پارگی و سایر آسیب دیدگی های دستگاه، مسئولیتی متوجه رایانه استور نخواهد بود و مشکلات به وجود آمده در رابطه با کالا باید با سرویس باربری مربوطه مطرح گردند.
– تمام کالاهای فروخته شده پیش از ارسال از نظر سلامت سخت افزاری و نرم افزاری تست می شوند، اما جهت رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان گرامی مهلت تست 10 روزه دستگاه در نظر گرفته شده است. طی مدت زمان تست 10 روزه کالا در صورت بروز مشکل ابتدا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. پس از بررسی کارشناسان نتیجه در سریع ترین زمان ممکن به مشتری گرامی اعلام خواهد شد.  پس از مرجوعی کالا در صورت قابلیت تعمیر ، دستگاه پس از اشکال یابی، تعمیر خواهد شد و در صورتی که دستگاه قابل تعمیر نباشد، دستگاه مرجوع شده با یک دستگاه سالم از همان نوع جایگزین می گردد، همچنین در صورتی که موجودی دستگاه مذکور به پایان رسیده باشد، دستگاه دیگری با پرداخت / بازگردانی مابالتفاوت قیمت دستگاه، با رضایت  مشتری محترم ارسال خواهد شد. و در صورتی که دقیقا همان مدل دستگاه مد نظر مشتری باشد، مبلغ واریزی دستگاه به همراه هزینه ارسال به مشتری عودت داده خواهد شد.
– تمامی محصولات استوک (کیس های کامپیوتر، سرورها، لپ تاپ ها و…) همگی دارای برچسب هولوگرام دار رایانه استور هستند. لذا در صورت مخدوش شدن هولگرام و یا باز شدن دستگاه و یا  آثار فیزیکی استفاده ناصحیح مانند ریختن مایعات، نوسانات برق، ضربات فیزیکی  مهلت تست دستگاه فاقد اعتبار بوده و مسئولیت آن با مشتری می باشد.
– کد تخفیف خرید یک بار مصرف است و در صورت بازگشت کالا تنها وجه پرداختی شما قابل بازگردانی خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *